Teachers in concert!

Lærere fra Lillestrøm VGS klinker til med nok en konsert! Publikum får høre et bredt spekter av forskjellige genre. Klassisk, folkemusikk, tango, jazz og funk. Her blir det mye energi og poesi! Ta med venner og bekjente og la deg beruse av lærere i musikalsk vigør!! Torsdag 21. mars kl 19.00 på Lillestrøm Kultursenter.

Møt Kristian Kloster Andresen, Lennart Wolfgramm, Dag Rønnekleiv, Marianne Lie Marnburg, Anine Kruse, Morten Kvam, Gunhild Molund Pedersen, Andreas Fossum, Didrik Føyn Føyen, Thomas Prito Engebretsen, Anna-Karin Munkejord, Hans Morten Belstad og Kristin Nygaard.

Musikk fra forskjellige epoker og genre! Vi får høre blant annet Grieg, Mozart, Ewazen, Andresen og Piazolla/ Kvam. Det blir dessuten tango, hardingfele og generelt skikkelig funky musikk!

Arrangør: Lillestrøm Kultursenter

Billetter kr 300,- / medlem kr 200,- / student kr 100,- (studentbevis må fremvises)