Midler fra Sparebankstiftelsen

Hurra! Vi har fått hele kr. 164 000,- fra Sparebankstiftelsen DNB! Pengene skal gå til bordtennisbord, basketkurver og discgolfkurver.

Utdeling fra Sparebankstiftelsen - Klikk for stort bildeUtdeling fra Sparebankstiftelsen Lillestrøm vgs

Fra venstre Hårek Straume-Næsheim,  Ada Olsen Torske,  rektor Øivind Sørlie og fra Sparebankstiftelsen

Om Sparebankstiftelsen

Sparebankstiftelsen DNB er en uavhengig stiftelse som gir bidrag til allmennyttige formål. Stiftelsen eier rundt 8 prosent av aksjene i DNB, og det er utbyttet fra disse aksjene som brukes til ulike samfunnsnyttige prosjekter. Vi er svært glad for at skolen har blitt tilgodesett med midler til utendørsaktiviteter som våre elever kan ha nytte og glede av i skoletiden og som andre barn og unge i nærmiljøet kan ha glede av å bruke på kveldstid og i helger og ferier.